Skamligt!!!

Tjena, fyfan vad dålig jag är på att uppdatera! :( jag är ledsen för de, men iaf.
Igår var jag på brynäs - modo, brynäs förlora med 0-2 riktigt dåligt. Jag gick iväg för att gå på egen träning efter andra perioden, träningen var riktigt sent 21.20 - 22.30. Men träningen gick bra.
Just nu sitter jag i skolan och har svenska, vi ska göra något grupparbete så vi ska gå iväg och snacka.
Idag firara jag och älskling 19 månader, jag älskar henne! <3
Efter skolan ska jag följa med henne hem, vi ska käka tacos och mysa, det blir fin fint.
På söndag äre match mot sandviken borta, det blir väl till att spöa dom såklart :)
Aja vi hörs ;)
Gone in september - Mike Posner
Enjoy! ;)

Kommentarer
Postat av: olivia axman

JAG ÄLSKAR DIIIIIG!

2010-09-17 @ 11:06:16
URL: http://oliviaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0