Rensning!

Tjena, måste be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag nu, har både glömt bort och inte orkat! sorry :(
Aja, får skärpa mig nu. Funderar på att rensa min spotify lista, sortera låtarna i olika genrer och radera ett par stycken.
Ja som sagt nu äre ju sista helgen innan skolan kör igång igen, seegt men ändå nice :)  Då lär man ju ladda med mer music till ipoden och mobilen så man kan lyssna på lektionerna ! ;)
På tal om musik, har du där bakom skärmen någon favoritlåt ?;) Tipsa gärna mig om den, det skulle vara roligt att se vad ni lyssnar på också !
Hörs då ! Stay In School ;)
btw..
För alla er som partayar innan skolstarten, här kommer lite sköna låtar:
I Love Rock N Roll - Dj Wildcut
Tarzan Boy Wild Africa Remix - Dyce
Enjoy! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0