Busigt värre ;)

Eftersom att min pojkvän inte har tid att blogga, (utan han sitter vid Tv-spelet) så passar busiga jag på att blogga lite grann ^^
Jag tycker det är skitroligt att min snygging har skaffat sig en blogg, personligen så tycker jag att det är GRYM partyparty musik han lägger ut, men ibland så saknas det lite lugna och fina låtar.. Eller hur? Då är det väl tuuur att han har mig som flickvän ;) Här ger jag er lite lägre-tempo-och-även-kärleks-låtar som jag hissar!

Nick Lachey - What's left of me
Tyler Hilton - Missing you
Bethany Joy Galeotti & Tyler Hilton - When the stars go blue
Elvis Presley - In the ghetto
FM Static - Tonight
JLS - Crazy for you
I know you like it ;)
Kika gärna in på min blogg om ni känner för det, ha det bäst.
/ den superduper busiga flickvännen O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0